"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

duminică, 23 aprilie 2017

ah, tinerilor, vă rog....

am văzut o pereche
fumând și sărutându-se lasciv pe terasa
unei ceainării...

am tresărit pentru că erau foarte murdari....
dar nu hainele ci felul în care le purtau;
nu fețele ci expresiile lor;
nu mâinile ci gesturile,
nu buzele ci sărutările....

ah, tinerilor, vă rog, nu vă lăsați înșelați!
sexul întotdeauna înmulțește:

ori viața
ori mizeria ei....

3 comentarii:

Anonim spunea...

Asta e nimic. Moldova noastră a fost mai ferita. Dar prin București și Ardeal. ...e prapad. Scotocesc adânc sa dar totuși dedesubt e încă sufletul lor curat. Inocenta lor se acopera cu o haina care îi desfigureaza. Dar în adânc Hristos așteaptă și bate la sufletul fiecăruia din frații mei. Pana se vor trezi la inocenta cea dintâi. Am nadejde. Ca Dumnezeu îi iubește și nu îi lasă. Și va găsi orice cale ca sa le arate ce frumoși sunt cu adevărat.

Maria spunea...

Se spune ca vedem la altii doar ce avem in noi. Stiti cand ne putem numara la credinciosi? Cand nu mai judecam. Altfel, ramanem niste moralisti straini de Hristos. Exact acest tip de atitudine, gandire, judecare, ii indeparteaza pe tineri de Biserica. Dv vedeti in jurul dv ceea ce aveti dv in suflet, nimic altceva.

Theresa williams spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.