"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

sâmbătă, 21 ianuarie 2017

impresie de iarnă

Am primit pe adresa de email un mesaj cu propunerea de a semna o cerere de înlocuire a Mitropolitului Teofan Savu....
L-am primit ca pe un cuțit înfipt în inimă până în prăsele.Și răsucit apoi, cu fiecare argument, tot mai adânc, în rană....
M-am uimit de lungimea scrisorii și de insistența și mulțimea argumentelor.
Până am înțeles că vârful cuțitului înfipt în inima mea,
caută inima lui Hristos....

4 comentarii:

ROF spunea...

Si eu semnez!!!

http://corortodox.blogspot.fr/2017/01/si-eu-semnez.html

Marius Iordăchioaia spunea...

Multumesc, ROF.

Calin Zsoldos spunea...

Vă mulțumesc!

Hascanul spunea...

Marius, cand nu mai rezisti, anunta-ma ca te inlocuiesc eu!