"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

sâmbătă, 31 decembrie 2016

Predicatorul










anvonul meu e sub picioarele tale.
amvonul meu e podeaua pe care zaci.
tu ești uneori aici unde eu
sunt tot timpul.

iți voi spune acum cuvinte
care te vor ajuta să te ridici.
ți le voi spune de fiecare dată când vei cădea.
până vei înțelege până în clipa
aceea de furie și beznă totală
când vezi deodată că drumul
e vertical nu orizontal. și că-l poți străbate doar
căzând și ridicându-te.

vei trece atunci de la cuvinte la
dragostea care ți le spune. și vei fi mai fericit în
căderile tale decât în înălțări:
pentru că atunci dragostea te strânge
și mai tare
în brațe...

vei cădea și dragostea te va ridica
până
picioarele tale vor fi destul de slabe
ca să te lași purtat
iar ale dragostei vor fi destul de tari
ca să te poarte:

din lumea ta
în
lumea ei...


3 comentarii:

Anonim spunea...

Eram in asteptarea acestui har venit prin poezia ta Marius!Multumim Doamne Bun,bogdaproste frate drag!
Daniel

Anonim spunea...

La multi ani ! Va multumesc pentru tot ce ati lucrat de-a lungul acestor catorva ani in sufletul meu. Nu ma cunoasteti, dar eu va iubesc in Hristos, asa cum pot eu.

Marius Iordăchioaia spunea...

La multi ani tuturor! Ani buni, ani de pace si iubire, ani de cunoastere sporita a Domnului Hristos! Ani de har si de fapte bune care sa-l inmulteasca!