"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

marți, 5 ianuarie 2016

SUFLET de ROMÂN(poezie patriotică)

sufletul meu a plecat în munți
să fie partizan, haiduc și sihastru
s-a dus să apere cu Psaltirea în mâini
sufletul țării de comunismul albastru...

sufletul meu a plecat în munți

căci Domnul în inimă suișuri a pus
toți bărbații neamului urcă pe-acolo
tot mai drepți și înalți, după Iisus...

sufletul meu a plecat în munți

o, cât mai sus, viața mea, du-te!
mi-au golit buzunarele hoții de țări
și-mi caută-n gură hoții de suflete....

sufletul meu a plecat în munți

și-n urmă oasele rămân tot mai grele
când vor veni ucigașii de suflete
vor găsi doar trupul morții mele....

4 comentarii:

ROF spunea...

Ce aer de munte,
curat,
trag in piept,
citind poezia aceasta!

ROF spunea...

"și-mi caută-n gură hoții de suflete...."

Când omul își dă ultima suflare, se spune și că "și-a dat sufletul". Aceasta pare a fi calea palpabilă pe care o urmează cei ce vor să înhațe sufletul din om. Adică hoțul își fura singur căciula...

Anonim spunea...

Sau poate cuvintele ce ies prin gură osândesc, iar hoțul fură sufletul

Anonim spunea...

doar în Iisus
Adevărul este iertare
nu osândire..

(http://oameni-si-demoni.blogspot.fr/2015/03/poezia-adevarului.html)