"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

vineri, 29 ianuarie 2016

bețivul

m-am îmbătat cumplit de multe ori
chiar și după ce am cunoscut mila lui Hristos

mai există o zonă a inimii încă neagră
și nefericită

ultimul refugiu al demonilor mei
ambasada iadului în mine...

nu le place vinul
ci omul care se taie
cu sentimentul mizeriei fără sfârșit
le place să te vadă însingurat și
trist
scrâșnind din toate rănile sufletului

le place să te vadă urlând fără sunet
dându-te cu capul de toți pereții
că ești un bețiv nenorocit
o curvă de suflet

iar la apogeul spectacolului
să te târâie în fața lui Hristos
spunându-I batjocoritor
uite-ți jigodia pentru care ai murit pe cruce!
.......................

m-am îmbătat cumplit de multe ori
de mila lui Hristos....





3 comentarii:

Anonim spunea...

Voi deschide sticla de sampanie abia cand voi vedea ruinele ambasadei aceleia.

Anonim spunea...

Anonim...

Vedeti sa nu o luati asa de la capat...

Lucian-Octavian Anghel spunea...

"Dumnezeu ne iubeşte mai mult decât ne urăşte dracul!"

http://www.doxologia.ro/cuvinte-duhovnicesti/dumnezeu-ne-iubeste-mai-mult-decat-ne-uraste-dracul