"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

marți, 3 noiembrie 2015

da noi suntem de vină

da noi suntem de vină
da noi creștinii călduți

din pricina cărora oamenii
Îl scuipă pe Hristos afară
din viețile lor.....

frați scumpi ai mei
cum să creadă în dumnezeirea Lui
cei care ne ascultă și ne privesc?

cum să creadă în Împărăția cerească
privind la noi cei atât de
lumești?

da noi suntem de vină
noi creștinii fricoși
care
refuzând să ardă pentru Hristos
îi lasă pe ceilalți
în întuneric...





8 comentarii:

Ramona spunea...

Exact asta am avut în minte în timpul predicii de duminica aceasta!
Părintele a fost un finuț când a spus că alți creștini, din alte părți, nu de la noi din biserică, trăiesc ca și când Iisus Hristos și Învierea Sa din morți ar fi așa o poveste și nu un fapt real..
Eu m-am simțit din prima și m-am recunoscut în căldiceala, formalismul, conceptualizările în care stau și care mă fac moartă acum și pe vecie dacă o mai țin așa..
A doua zi o prietenă se arăta intrigată de comentariile făcute pe Facebook de cei neduși la Biserică. Si eu dacă sunt, ce?? Ce văd cei neduși la mine? Că rostesc cu mare evlavie Crezul, vezi Doamne îl știu pe de rost!!, nu ca alții?! Si mai departe??

Părintele oricum ține mereu predici scuturătoare dar pentru asta chiar i-am trimis poezia dvs."Reclamație la Patriarhie", a fost prea de tot!! Să îl învrednicească Dumnezeu pe mai departe și să îi dea cuvânt cu putere să ne strige mereu "Lazăre ieși afară!", să aibă tăria să stea acolo, să ne aducă aminte să ne trezim când om duhni mai tare a mort și stricăciune...
Mulțumesc mult că iată o faceți și dumneavoastră, încă o dată, prin aceste rânduri care îmi aduc aminte de mașina aceea pe butuci care dacă scoate zgomot avem noi senzația că chiar merge...
Doamne să vă binecuvânteze!

Lucian-Octavian Anghel spunea...

Da...

Anonim spunea...

..."Si ce vom face, Barbati frati?"

Ramona spunea...

Ne-om ruga si om multumi pentru momentele de luciditate, om lua-o din loc si-om trece la treaba!

Adrian Sarbu spunea...

Amin. Din păcate aşa e. Suntem de vină...

Ovidiu Brăduleț spunea...

Suntem primii vinovati, noi, cărora ne place să ne "odihnim" în buna părere despre "creștinismul" nostru.... ! Dar de ce folosesc pluralul ?????? EU sunt singurul vinovat. Sa nadajduim ca aceste ganduri pot fi un inceput bun, cu ajutorul lui Dumnezeu !!!

Ovidiu Brăduleț spunea...

Suntem primii vinovati, noi, cărora ne place să ne "odihnim" în buna părere despre "creștinismul" nostru.... ! Dar de ce folosesc pluralul ?????? EU sunt singurul vinovat. Sa nadajduim ca aceste ganduri pot fi un inceput bun, cu ajutorul lui Dumnezeu !!!

Anonim spunea...

Cea mai importanta miscare. Pe care am putea sa o facem ar fi miscarea inimii catre Hristos. Oare ce raspuns vom da in fata Divanului...? Doamne iarta pe robii Tai.