"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

sâmbătă, 7 noiembrie 2015

bună dimineața!

Zilele acestea, de la d-l C.T.Popescu, ”avocatul diavolului” cum își spune la Europa FM și până la ultimul ”ortodox cu voie de la poliția gândirii”. cum ar spune Conu Leonida despre liberii cugetători ai religiei, o mulțime de persoane îl înjură pe Patriarh și scuipă în direcția Bisericii, spunând în același timp că respectă credința în Iisus Hristos, ba chiar că ar avea așa ceva, într-o variantă personală.
Am auzit asta atât de des încât am simțit nevoia unei scurte replici.
Capul Bisericii este Iisus Hristos. Și toate celelalte mădulare, în ordine pogorâtoare, sunt Maica Domnului și Sfinții. 
Patriarhul și noi, credincioșii de astăzi, suntem labele picioarelor acestui Trup, părțile care umblă încă prin noroiul, rahatul și flegmele morale ale acestei lumi.
Dar lumea face asta de două mii de ani. Te mânjește cu de toate, ”îți sparge fața”, te priponește cu funia ”corectitudinii politice”, apoi te dă la ziar, televiziune și, în cele din urmă la tribunal, că ce fel de creștin ești tu, așa mazac, pocit și împiedicat, rușinea și piedica civilizației...
Piesa e veche și ieftină.
Și diabolică.
Smintelile trebuie să vină. Dar vai de cei prin care vin!
Vă doresc tuturor o zi bună.
Adică, o zi întru Hristos.

P.S. Niciodată ca zilele acestea nu mi-a fost Patriarhul mai drag...


5 comentarii:

Lucian-Octavian Anghel spunea...

"P.S. Niciodată ca zilele acestea nu mi-a fost Patriarhul mai drag..." Subscriu.

Anonim spunea...

"P.S. Niciodată ca zilele acestea nu mi-a fost Patriarhul mai drag..." Subscriu. Fix asa am simtit si eu vazand stirile ultimelor zile... chiar daca nu mi.a placut Danny niciodata. A fost ceva din inima venit, direct. Fara sa implic ratiunea, prea mult. Sa simt ca suntem cu el si cu El.

VELA GHEORGHE spunea...

Și eu subscriu și achiesez integral la cele scrise în acest articol și gândite de ceilalți antecomentatori! Dumnezeu să aibă Milă de Biserica noastră Străbună, de toți Arhierei și Preoții și Diaconii ei, și de Întâi Stătătorul ei!
Să ne apărăm Patriarhul și PĂSTORII, așa cum în timpurile trecute, oamenii sipli își apărau REGELE și REGATUL lor!
Amin!

ROF spunea...

Ma bucur ca, indiferent de formele diavolesti care se prefigureaza si lovesc in Biserica de-a lungul timpului, cei care sunt cu adevarat frati in Hristos vad lucrurile in acelasi fel, si asta pentru ca privesc in aceeasi directie. La Hristos!

N-am inteles cum unii, din Biserica-Mama chiar, au gasit momentul potrivit sa scoata la iveala niste nemultumiri si, mergand dupa val, sa tot scuipe in sus.

Daca Ion cu Maria se cearta si le ia casa foc, oare ce e mai bine sa faca? Sa se certe in continuare, aratand cu degetul spre celalalt, sau sa stinga focul impreuna?

Am inteles insa ca multi, foarte multi s-au lasat dusi de trairile afective acolo unde i-a manat media si feisbucul. Daca traim la nivel trupesc asta se intampla... Ah, si mai este o cauza, anume ca ignora existenta diavolului.

Impartasesc si eu in totalitate cele scrise aici, si as mai adauga si cuvintele Parintelui Savatie Bastovoi, cu care ma simt in acelasi duh, chiar daca multi confrati de-ai nostri au gasit sa-l critice cu ce aveau ei mai bun...

http://rucodelie.ro/despre-neo-satanismul-de-feisbuc/

Si tot de Parintele Savatie:

Niciodata diavolul nu fu mai milos.

Niciodata lumea nu fu mai pe dos.

Niciodata focul nu a fost mai sfint.

Ca-n aceste zile triste pe pamint

A lovit diavolul cu copita în România și acum își adună slugile.

ovidiu spunea...

Mie mi s-a parut interesant cum, dupa toată tragedia care a avut loc la colectiv, acuma toata durerea unora s-a canalizat pe Biserică. Adica unde dai si unde crapă zice o vorbă in popor. M-a urmarit mult gandul acesta ca de fapt ori se profita de pe urma tragicului eveniment pt a se lovi in Biserica, ori la colectiv a fost ceva cusut cu ata alba tot pt a se lovi in Biserica. Parca nici nu conteaza moartea a zeci de tineri pe langa ce a facut Biserica sau PF sau mai stiu eu cine...ma intreb retoric oare cei care au iesit in strada, vor cere si schimbarea presei? Iertare. Chiar nu asta urmaresc, dar o spun in acelasi duh (nu sentiment) cu dvs. Dle Marius. Inca un pic si Hristos le va aseza pe toate.