"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

luni, 9 noiembrie 2015

deschide-mi

nu mai vreau decât să plec...
nu mai vreau decât să plec Doamne...
aici
sunt patru anotimpuri
ale unei veșnice
toamne...

aici de fapt
te ucide
un singur păcat:
dorința de a rămâne

în acest trup al morții
numit
lume...

și plecasem Doamne
chiar din clipa când
ai venit la mine

însă fără smerenie
se preschimbă-n minciună
chiar și credința în Tine:

în loc să mă ducă în Cer
mă afundă
în lume.....

nu mai vreau decât să plec Doamne...
Te rog
deschide-mi poarta strâmtă
prin care pot pleca
și din această ultimă rugăciune...
și din această ultimă
minciună a mea...

Un comentariu:

DanielaBMED spunea...

Multa iubire si de la mine...! Poate e loc si pt mine pe acea cale stramta...Sa ma trageti si pe mine de mana in rugaciunile dvs.... Daniela Nicoleta