"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

miercuri, 9 septembrie 2015

reclamație la Patriarhie

de patruzeci de ani sunt mort
și-ar fi păcat
să spun că nu m-am
descurcat.

am un serviciu bun mașină
și un mormânt confortabil
și utilat.

duc o viață morală
și sunt însurat:
am o fetiță și un băiat.

doar când merg la biserică
am un mic necaz:
tocmai când corul
m-a dus la extaz
iese preotul la amvon
și zbiară:
Lazăre, ieși afară!

ei, atunci, mă lasă nervii, Preafericite!
la un tip cult
și realist ca mine
chestia asta
extremistă
nu ține:

eu de patru decenii sunt mort
și mi-e bine!!!
............................................
am fost la psiholog
și m-am mai
calmat....
dar vă rog să luați măsuri
imediat....
căci mie îmi place să merg la biserică
și e păcat....

2 comentarii:

ROF spunea...

De obicei aici, pe blog, găsesc prăjiturele duhovnicești, dar aceasta este vin curat! Cu lumea am ras, cu Domnu' am plâns...

Un alt Lazăr spune ca și-a recunoscut aici portretul cu toate trăsăturile morții cu care trăiește bine bandajat în biserica. Acest cocon care ii tine la un loc putreziciunea nu poate însă opri mirosul pe care-l simt atât de puternic cei ce nu s-au dat morții...

Ioana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.