"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

luni, 21 septembrie 2015

iadul celei mai bune intenții

Ieri după amiază, am ascultat câteva dintre cele mai frumoase cântece de dragoste ale lumii.
Nu erau versuri, ci un șarpe care se înfășura pe suflet.
Nu era un refren, ci agonia unui suflet mușcat. Am plâns lacrimi care nu erau decât sudoarea unui suflet otrăvit...
Ieri, am ascultat câteva din cele mai eficiente reclame ale morții.
Fără Iisus, nimeni nu scapă. Cum toiagul lui Moise, prefăcut în șarpe, a înghițit toiegele vrăjitorilor din Egipt, prefăcute în șerpi, așa Crucea înghite dragostea căzută a acestei lumi, curățind-o de toată vraja ei satanică....
Ieri, în adâncul tuturor cântecelor de dragoste ale lumii, l-am auzit pe bogatul cel nemilostiv, urlând din iadul desfrânării, să i se trimită din Rai, o picătură de dragoste curată....

5 comentarii:

Anonim spunea...

Cântec de leagăn

Inima mea e un leagăn
ȋn care
noapte de noapte
Hristos ȋși adoarme copiii
pe care buzele mele
șoptindu-le numele
i-a adunat de pe-afară
și i-a adus pe brațe
la somn...

Anonim spunea...

Multumesc.
Hristos a inviat in inima ta

Ralu Daniela spunea...

La început
m-am întins cu fața în țărînă
și m-am agățat
de curelele sandalelor Lui
pentru că acolo voiau
să se așeze lacrimile sufletului...
apoi,
nu știu cînd anume...
în inima mea am auzit șoptit:
Poți să vii în Brațele Mele...
nu am așteptat deloc,
mi-am așezat capul pe Pieptul Lui...
în dreptul Inimii...
așa mă Odihnesc
în IUBIREA Lui...
iubesc doar cu Iubirea Lui... altceva nu mai știu...

ROF spunea...

Trecerea de la ieri la ASTAZI se face pe cruce: "Astazi vei fi cu Mine in Rai". Trecerea de la dragostea lumii, de ieri, la dragostea adevarata este pe cruce, ASTAZI...

Ralu Daniela spunea...

... da... cruce de om...