"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

miercuri, 16 septembrie 2015

ANUNȚ IMPORTANT!



Editura Doxologia își invită cititorii și la două evenimente organizate în cadrul Libris Neamț 2015. 
Este vorba de: lansarea volumelor ,,Părintele Iustin Pârvu. O misiune creştină şi românească” şi „7 întâlniri cu părintele Iustin Pârvu”, de Adrian Alui Gheorghe, dar și de lansarea cărții „Cineva mă caută prin viaţa mea”, de Marius Iordăchioaia. Evenimentele vor avea loc sâmbătă, 19 septembrie, începând cu ora 15.30.
O ofertă editorială bogată pentru adulți și copii, cărţi de teologie şi spiritualitate, credinţă ortodoxă, poezie şi proză creştină, noi apariţii editoriale și reduceri de preț între 20 și 35 %.


P.S. Vă aștept cu drag să ne vedem. Recenzia cărții mele o va face d-l Lucian Iordăchescu. Acesta este adevăratul eveniment pentru mine.

Un comentariu:

Adrian Sarbu spunea...

Parca nu-mi vine sa cred ca d-L Iordachescu va face recenzia cartii. Intr-adevar, eveniment. Inregistrati si-mi aratati si mie :)