"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

marți, 25 august 2015

am cancer

Te-am auzit Doamne în sfârșit
Te-am auzit
cum strigi de-o viață
că-s bolnav de moarte
ca surzilor cu mâinile
și gleznele-Ți sparte
cu tot trupul Tău răstignit

îmi spui că am cancer la suflet și
nu mai am mult
că Tu Doamne
chiar de la nașterea mea ai vrut
să-ncepi chimioterapia
cu Duhul Sfânt...

dar acum sunt tot o tumoră... și dacă voiesc
măcar cei dragi ai mei să fie bine
e nevoie urgentă de un transplant:
să fiu scos din viața lor
și-nlocuit
cu Tine...


2 comentarii:

ovidiu spunea...

Citind aceste randuri, am simtit cat de bun este Domnul cu mine! Dar cat de bun!!

ROF spunea...

Cancerul asta e-nfiecare dintre noi,de la nastere, cumva...

Mult curaj ne trebuie ca sa murim, sa spunem: "ca lumea sa nu ma iubeasca pe mine, ci pe Tine, Dumnezeul Cel Viu"

Si, dupa ce primim rastignirea, mai ajungem sa intrupam si prima porunca, si pe a doua...