"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

duminică, 24 mai 2015

Cum putem trăi aşa?

Cineva, care din cei 55 de ani ai vieţii sale, 37 îi petrecuse în puşcărie şi a cărui ocupaţie favorită era vizionarea programelor TV, s-a mirat foarte tare atunci când a ieşit în libertate. " M-am mirat foarte tare atunci când m-am eliberat, în 1990, după mulţi ani de închisoare, şi am dat drumul, în libertate la televizor. De ce m-am mirat? Eu mă gândeam că pentru oamenii liberi televiziunea e altfel, e normală, iar prostiile pe care ni le arătau acolo erau programe speciale, pentru puşcăriaşi. Şi ce-am văzut? Şi la voi sunt aceleaşi programe! Cumplit, domnule, cum puteţi să trăiţi aşa?"( DMITRY SEMENIK  -  Dragostea, cum să o dobândim, cum să o păstrăm)

3 comentarii:

ovidiu spunea...

Pai si lumea asta cu "libertatea" ei e de fapt o inchisoare a patimilor unde permanent putem observa "programele" patimilor noastre cele atat de diversificate. Totusi, cei care au ramas "abonati" la Adevar, au un "canal" care poate fi "prins" doar daca ai "antena" montata la Adevar.

Oana A. spunea...

Dureros de adevarat...

alex spunea...

Este foarte adevarat,suntem lacomi,suntem smintiti si nu vedem puscaria din mintea si sufletul nostru.
Totul in jurul nostru e minciuna,pe care o promovam ca simbol de virtute.
Nadejdea si salvarea e numai la Tatal ceresc.