"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

miercuri, 4 martie 2015

coborârea la iad

toată ziua
Te-am căutat și nu Te-am mai aflat
ca de obicei în Evanghelie sau
în Rugăciune...

târziu
în tăcerea apăsătoare a nopții
Te-am auzit suspinând
în adâncul cel mai îndepărtat
și întunecat al sufletului

acolo unde
cugetul meu i-a împins pe
oamenii care
m-au făcut să sufăr....

și nu vrei
lumina mea
să ieși la mine
fără ei....

7 comentarii:

DANIEL spunea...

NU E CORECT GRAMATICAL SAU NU INTELEG EU ,MARIUS?SI DACA SUNT "CEI",CINE SUNT EI?VRASMASII,OAMENII?

Marius Iordăchioaia spunea...

Iarta-ma, Daniel... Am corectat, sper ca acum e bine...

Oana A. spunea...

ma regasesc mult in poezia asta...
multumesc!

Daniel spunea...

Da,cu ei ,caci si ei sunt ai Lui...iar prin EL ,ai nostri,cu noi ,in noi!

Ionut Ștefan spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ionut Ștefan spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ionut Ștefan spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.