"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

marți, 18 noiembrie 2014

student la teologie

urmez de câţiva ani
cursurile de duminică
dimineaţa ale Sf. Ioan Gură-de-Aur
şi uneori ale
Sf. Vasile cel Mare...

am picat la toate verificările făcute
de duhovnicul meu...
şi
pentru că sunt un repetent incorigibil
cel mai prăpădit dintre toţi
studenţii Iubirii

însuşi Examinatorul Şef
şi-a dezbrăcat roba şi s-a
aşezat lângă mine
şi-a început să-mi sufle
în inimă

dragostea lui
de Dumnezeu şi aproapele....


Un comentariu:

ROF spunea...

Am vazut destui studenti la teologie insa nici unul nu mi-a vorbit despre cursul de purtare a crucii, desi, mai peste tot aveau imagini cu Cel si cei ce au reusit s-o faca...

Ochi aveau si n-au vazut. Urechi aveau si n-au auzit.