"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

duminică, 2 noiembrie 2014

lăsaţi copiii...

Azi, copiii
sunt opriţi să vină pe lume; iar dacă totuşi au venit cu trupul
sunt repede scoşi cu sufletul din ea
de industria visului....
Căci frumuseţea şi bunătatea lumii vorbesc de Creator,
iar durerile ei, de Hristos...
Biserica e azi singura legătură a omului
cu realitatea: insula
din oceanul nebuniei...
Nu mai poţi atinge iarba decât cu mâna lui Hristos
nu mai poţi zări cerul decât cu ochii Lui
nu mai poţi iubi cu adevărat
decât cu dragostea Lui...
pentru că nu mai simţi nevoia să faci acestea
decât mişcat de Duhul Lui.....

Ca să trăieşti real
în lumea reală
printre oameni făcuţi din carne şi sânge
nu din pixeli,
printre fiinţe care au nevoie de iertare şi iubire nesfârşite
nu de like-uri,
nu se mai poate azi decât
cu Trupul şi Sângele lui Hristos...

El încă ne strigă pe toţi din Potir,
de pe Podul
dintre vrajă şi realitate:
Lăsaţi copiii 
din voi
să vină la Mine!...


6 comentarii:

Celalalt Anonim spunea...

Dumnezeu si-a dat viata
pentru cei multi

pentru ca eu
sa pot sa mi-o dau
pentru mine insumi

Si induplecandu-ma la aceasta
m-am rastignit….
in propriul meu trup.

Si-mi este de ajuns
sa ma ating
de Trup si de Sange

Pentru ca sa se plinesca
in mine acest gol
pe care-l port inca de la
Facere

Al lipsei de iubire

ita mar spunea...

Poza aceasta o aveti de la parintele?

petoanca sorin spunea...

Domnul Marius, va suparati daca va rog sa ma lasati sa mai public din cand in cand poezii de-ale dumneavoastra pe FB? Le precizez sursa de fiecare data pentru ca sunt prea frumoase sa nu le citeasca si cei care nu au auzit de acest blog. va multumesc!

Marius Iordăchioaia spunea...

Cu mare drag, domnule Petoanca. Va multumesc.

Marius Iordăchioaia spunea...

Da, Ita Mar, poza o am de la parintele.

ita mar spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.