"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

joi, 13 noiembrie 2014

creştinii de azi

ca şi evreilor de acum două milenii
şi creştinilor de azi le e dragă
venirea lui Iisus
în oraşele şi casele şi la mesele lor
înmulţind pâinea şi vinul
cunoaşterea şi bucuria
mângâindu-le copiilor creştetele
şi părinţilor
inimile...

dar când încep să simtă
că stând şi mâncând şi vorbind cu El
viaţa lor începe să se desprindă de pământ
o spaimă cumplită îi cuprinde
îngheţându-le sufletele...

atunci repede Îl scot afară din viaţa lor
Îl duc în biserică
şi-L răstignesc iar pe crucea altarului
cu multe metanii şi sărutări
verificând
dacă L-au pironit cum trebuie....

2 comentarii:

Anonim spunea...

Aveam nevoie de acest lucru sa mi-l spuna cineva. Multumesc!

Anonim spunea...

Abia in aceasta seara am dat "din intamplare" peste acest bulgar de lumina divina. Mi-a incantat sufletul si mi-a limpezit privirea. Atat adevar, atata lumina! Continua si nu te lasa, poezia aceasta este o raza autentica de lumina, o mana sufleteasca. Dumnezeu este redescoperit prin lumina ce o strabate. Dumnezeu sa te binecuvinteze!