"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

joi, 8 mai 2014

dacă mă iubeşti













dacă mă iubeşti nu-mi vorbi
despre dragoste

iadul în care suntem
va căpăta din căldura acestor cuvinte
puterea
de-a ne înghiţi de tot...

mai bine vorbeşte-mi despre Iisus
căci
Numele Lui ne va scoate o clipă
buzele din iad
şi ne vom putea săruta
fără ca îmbrăţişarea noastră să ne
hrănească moartea...

dacă mă iubeşti nu-mi vorbi
despre dragoste
căci cine începe cu dragostea
ajunge
în iad
iar cine începe cu ieşirea din iad
ajunge
la dragoste...




6 comentarii:

Măriuţa Mihai Dan spunea...

Foarte frumos!

Anonim spunea...

Daca ma iubesti... Taci! Si haidem cu Hristos.

gabriela rusu spunea...

mi-ai luat o piatră de pe inimă, o să o port cu mine poezia asta și o să o citesc fiecărui om care mai încearcă să-mi vorbească despre iubire, dragoste, sau cum vor ei să o numească...

Mulțumesc marius!

Ana spunea...

Am trăit şi testat pe propria piele cele spuse în poezie. Cine începe cu dragoste, mai ales cu dragostea trupească ajunge în iad, în iadul din el. Varianta cealaltă încă nu am "testat-o" dar am mai multă încredere în ea.
Doamne ajută!

Anonim spunea...

Multumesc!

Eva spunea...

Si eu multumesc.