"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

vineri, 21 februarie 2014

convertire

eu nu ştiam decât să mă pierd....
El nu ştia decât
să mă găsească:
făcând din prăpastia în care cădeam
inima Lui omenească....

până la Cruce, la acea iertare
în care-a-ncremenit totul
şi s-a răsucit:
de-a fost prima cădere
ce s-a făcut înălţare
şi-ntâia durere de-a fi
fericit...

şi astăzi nu ştiu decât să mă pierd
doar că asemenea Celui
care m-a găsit...

şi-i prima cădere
ce redevine
iubire:

unul în altul
la
nesfârşit....


2 comentarii:

ROF spunea...

Odata am fost intrebata de cineva ce este iubirea si atunci, ca si acum, cred ca se poate vedea din cuvintele Domnului care i-a raspuns lui Filip: "Eu sunt întru Tatăl şi Tatăl este întru Mine"(Ioan 14, 10).

Ramona spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.