"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

joi, 2 ianuarie 2014

cercul poeţilor neştiuţi

Ucenicii Lui Îl rugau, zicând: Învăţătorule, mănâncă.
Iar El le-a zis: Eu am de mâncat o mâncare pe care voi nu o stiţi.
(IOAN 4, 32)

a venit un om şi s-a aşezat
la o masă goală.
când inima lui a terminat de mâncat
pustiul din odaie
un alt om a venit şi
s-a aşezat lângă el.

cînd inimile lor au terminat
de mâncat
pustiul de pe stradă
alţi oameni au intrat şi s-au adăugat
la masă.

când inimile comesenilor au terminat de mâncat
pustiul din oraş
toţi locuitorii au venit
şi s-au aşezat la masă...

oraşul a dipărut.
a rămas doar această Masă
care mănâncă în tăcere
pustiul
dintre oameni....


Un comentariu:

Eva spunea...

vai, cat de frumos!

presimt aceasta Masa si acest Adevar, fiinta mea le recunoaste desi cu viata mea nu le traiesc. Cat ma rusineaza si ma mahneste neputinta de a le gusta... Sunt cele pentru care traiesc. Tanjesc - doar dupa ele - si asta e dulceata vietii mele. Sufletul meu tresalta de bucurie si dor, desi numai cele nevazute pot vedea asta. Deseori nici eu nu ma mai cred... dar cred.