"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

luni, 11 martie 2013

libertatea noastră

pentru ea l-am ucis pe Ceauşescu
pentru ea ne-am avortat copiii
pentru ea ne-am părăsit părinţii în azile
pentru ea am făcut credite în bănci
pentru ea ne-am ipotecat vieţile
pentru ea ne-am redecorat apartamentele
feţele şi biografiile

pentru ea ne-am golit istoria inimile
şi buzunarele...

de când o aşteptăm

libertatea noastră seamănă
tot mai mult

cu moartea...







Un comentariu:

Anonim spunea...

Saccsiv's Weblog
CHEMARE la MITING. Impactul introducerii actelor electronice asupra vieții private și libertății de conștiință a cetățenilor

http://saccsiv.wordpress.com/2013/03/07/chemare-la-miting-impactul-introducerii-actelor-electronice-asupra-vietii-private-si-libertatii-de-constiinta-a-cetatenilor/oledmi425