"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

sâmbătă, 6 octombrie 2012

tânărul Pilat


azi dimineaţă m-am trezit cu mâinile pline de sânge...

în jur totul era curat doar mâinile mele
se făceau tot mai negre de sângele care
se usca pe ele...

toată ziua m-am spălat
frecând cu peria şi diverse soluţii de curăţat
dar petele de sânge tot n-au ieşit doar
au devenit parfumate...

cei din casă mă întrebau ce egzemă mi-a apărut
iar eu îmi ascundem mâinile căutând
diverse pretexte
de a schimba discuţia...

spre seară
am aţipit în fotoliu şi am visat
o fată pe care am uitat-o de multă vreme
mergea lângă mine pe stradă şi plângea
" sunt însărcinată... ce să fac?"
îmi tot repetau ochii ei mari cuvintele
care îi muşcaseră buzele frumoase
până i le lăsaseră
fără sânge...

iar eu tăceam...

şi am rămas privind-o plecând
cu tăcerea mea de braţ
precum cu un ucigaş
proaspăt eliberat
din mine...

când m-am trezit
ochii ei mari ca de mort
urlau mut  în orbitele mele

şi lacrimile ei îmi curgeau
de pe faţă pe mâini

preschimbându-se-n sânge...

2 comentarii:

Daniel spunea...

Amusinez taina acestei poezii, dar parca nu e clara.Iarta-ma frate ,e vina mea ca nu mi-e clara....!

Marius Iordăchioaia spunea...

Poate imaginea adaugata face textul mai explicit, Daniel...