"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

luni, 22 octombrie 2012

Ieşirea din virtual














chiar de la primul strigăt am fost conectat
cu câteva palme
la aparatul de Stat...

apoi văzând Statul că prea curând
n-am să mor
m-a dat în grija unui
televizor...

când am crescut destul de mare
m-au conectat la fabrica
de umplut monitoare...

şi-aşa existenţa mea ar fi curs
dând morţii activitate
cerebrală şi puls
dacă Biserica nu mi-ar fi adus
să gust viaţa lui Iisus
dacă n-aş fi mâncat şi n-aş fi băut
carnea şi sângele mâinilor
care m-au făcut
din dragoste şi din lut...

şi mâinile Lui infinit delicate
umblându-mi prin vene
m-au deconectat
de la
moarte...

4 comentarii:

Alexut spunea...

Cu adevarat...
Doamne ajuta!

petru spunea...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=A37ehFbcoNg#!

Conferință Virgiliu Gheorghe – Dezvoltarea şi funcţionarea creierului copiilor şi tinerilor in lumea de azi.

Poate va fi de folos..

M.I.M.D. spunea...

Va iubim! Nu v-am uitat, desi nu ne-am vazut de mult. Imbratisari! (un copil venit de la namol)

Anonim spunea...

Cu privegherea la capatai
fac proba unui sicriu
in trupul unui om rupt
de bataia acestei lumi
cu icoana Sfantului Nicolae in piept
si-o mana pe inima de ceara
stau asezat intre cei patru pereti
de care
cuviincios
pentru toti
ma separ
prin gandul la moarte.

cu ochii larg atintiti inspre cer
privesc din sicriu
si Dumnezeu catre mine.