"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

joi, 4 octombrie 2012

Gică AluiHristos

Gică orfanul lucrează la Piaţa Centrală.
toată ziua
mătură cară marfă duce gunoiul spală pe jos
pentru ceva orice de mâncare.

toată lumea din Piaţă îl ştie pe Gică.

Iisus Fiul lui Dumnezeu lucrează la Gică.
toată ziua
şterge mătură spală pe jos şi cară afară mizeria
tristeţii lui de orfan...
iar duminica
îl îmbracă pe Gică în hainele Lui şi-l aşează la Masă
împreună cu Maica Domnului îngerii şi sfinţii...

toată lumea din Cer îl ştie pe Gică.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ca și Gică, vreau orice de mâncare
aș mătura sare peste rănile oricui
car marfa bucuriei departe de cel bucuros
duc gunoi peste tot ce-i sfânt
spăl pe jos și ultima pată de bunătate

puțini mă știu și mulți mă evită

la mine lucrează candoarea și prostia
viclenia, nemernicia și boala
ziua și noaptea
întunericul uitării îmi acoperă viața
iar duminica
sunt gol îmbrăcat în mătase și cașmir
conștient că-mi dorm bucuria
singur cu iluzii, cu moartea

nicăieri în cer și pe pământ
nimeni nu-mi cântă cântecul
așa că-mi zbier eu durerea
cât încă o mai știu.

Daniel spunea...

Da,da,da, asa face Domnul nostru smerit si iubitor de oameni,lucreaza ,munceste ,curateste pentru toti Gica ai lumii asteia,da,da,da... Acesta e Domnul,asa e Domnul!Multumesc Doamne Iisuse ,rasplateste Doamne poetului ce ni Te-a aratat!